THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday 6 February 2011

2011

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
(tebas lalang) srett..srett..

Lama tak blog, tak reti la blog blog ni, hari tu ingat nak buat imbasan 2010, tapi banyaknya benda nak ingat..
tapi aku try sehighlight mungkin yang mampu.



1.Scooter Attack = 1st time aku ekot event S.A.C.S..time tu event futsal kalau x slap aku.

2.Kemalagan = 14.2 (hri velentine)..scooter aku eksiden..mrah gile org tua aku.
3.Pembaharuan = New look of my scooter and the same time result SPM kluar..tp kurang memuaskan.
4.Konvoi = 1st time ekot konvoi ke mukah utk pesta kaul.
5.Autoshow = !st time jugak aku ekot autoshow.
6.Form 6 = tp aku x pegi.
7.Rambut = dh start mengurai mcm mayang mengurai.
8.Puasa = full puas aku tahun ni.
9. Raya= semua saudara mara dtg,x prnh raya semeriah ni..
10.Macbeth = buat pertama kali nya aku memakai kasut yg semahal ni rm250!
11.Autoshow = 1st time masok ketegori extreme tp menang,janji support
12.UiTM = aku dpt masok U!


cukuplah nak ingat 12 benda sebab 12 mewakili 12 bulan. Jadi aku dah cover setahun punya benda, walaupun banyak lagi benda nak share tapi aku takleh recall/recap. && anyway biar apa achievement , experience dan dugaan yang aku dapat/ngadap..aku kena ingat, jangan lupa asal usul.. jangan lupa a'mal ibadat, & semua orang tersayang terutamanya ibu & bapa. ok 2011 baru sahaja bermula. Mari menuju kejayaan. Bismillahirrahmanirrahim.

0 comments: